Cardio og styrke trening er viktig. Men ikke glem helgekosen :-)

Litt liten tid før jeg måtte løpe til bussen for å rekke å starte den berømte cardio timen jeg skulle være med på, så da var det bare å hive innpå med riskaker med peanøttsmør.

Den kjente jeg smaken av etter en tøff intervall time på tredemølla. Hadde vært greit med noe annet kanskje, men det var det jeg hadde der og da.

Cardioen jeg kjørte varte i 30 minutter der jeg løp i 4 minutter, 2 minutter aktiv pause, 4 minutter på og 2 minutt aktiv pause, så 3 minutter på, halvt minutt aktiv pause og 3 minutter på, halvt minutt aktiv pasue, 2 minutter på og halvt minutt aktiv pause og siste 2 minutter på igjen. Det var slitsomt, men det gikk veldig bra.

Etterpå kjørte jeg 30 minutter med styrke trening der jeg fokuserte på rompe, mage, rygg og armer.

 

Det er bare så sykt digg å trene. Det er så deilig. Det å starte dagen med trening er noe alle burde bli glad i,

 

Gleder meg til i kveld der jeg skal kose meg ute med gode venner, ta en øl eller to og bare nyte fritiden med vennene mine.

Ellers skal det sies at jeg koset meg med litt sjokolade i går kveld med god samvittighet. Jeg synes det er viktig å ikke gi feil signaler. Det er så mye fokus i dag på hva man skal og ikke. Men alt handler om kontroll og alt med måte.

Som jeg har nevnt tidligere, så er det greit å være nøye om man skal gå ned i vekt eller konkurrere, men skal du bare holde deg i form og få resultater som du ønsker, så blir det ikke ødelagt av en sjokolade 😉 Bare det ikke blir hver dag 🙂

 

Uansett håper jeg at du skal kose deg og gjøre noe hyggelig i helgen 🙂

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. En sjokkis gjør bare godt, men etter å ha droppa dietten sitter jeg nå på 65stk proteinbarer i alle typer. Can`t stop eating:-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg