Shopping på nett.

Nå har jeg fått shoppet litt på nettet.

Kjøpt meg protein pulver, 2 sportstopper og en langermet kompresjon.

Aldri testet ut 5- Phase Protein med sjokolade smak før. Har de siste årene brukt PROTILOX sjokolade pulver. Har vært utrolig fornøyd med det, men ville bare teste ut noe annet. Protilox sitt protein pulver smaker virkelig sjokolade. Utrolig deilig. Så jeg håper jeg ikke blir skuffet nå. Kjøpte hele 3 kg nå nemlig.

 

  VS  5-Phase Protein 3kg sjokolade

 

 

Mine sportstopper er skikkelig utvasket og slitte. Så for å passe på jura at jeg ikke snubler i de en dag, så måtte jeg invistere i nye sportstopper. Lurt 😉

 

Gleder meg til det kommer en pakke i posten over helgen <3

 

Må også kjøpe meg boksehansker, så vet du om en bra nettside eller vet om noe tilbud, så gi lyd.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg