Kribling i magen, straks drar jeg til utlanet :D

Det har gått 1 mnd siden jeg så min bedre halvdel, å straks skal jeg av gårde for å besøke han.

Litt tungvint, men jeg skal første mellomlande i Amsterdam før turen går videre til Ålborg. Der blir jeg helt til tirsdag. Gleder meg <3

 

 

Jeg elsker å fly så det blir gøy 😀

Men, aller mest spent på å treffe han igjen. Det blir rart og godt tenker jeg. Gruer meg allerede til å si hadet, men, det får jeg bare la være å tenke på nå.

 

Skal ha treningsfri fremt til mandag. Da skal jeg trene med han på et studio der nede. Gleder meg masse til det.

 

Kos dere masse og god helg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg