Danmark, eller Ålborg. Fint er det uansett.

Nå har jeg vært i Ålborg i 3 dager og synes det er fint å være her. Det blåser litt, men det er såvidt det er. Solen steker og det er rene sommer dagen.  Å jeg sitter inne å cooper til min kjære skal komme hjem fra skolen. Han går jo i 4 klasse. Haha. Sykt.

 

Det blir etter vært å trekke litt frisk luft og nyte sola når jeg enda kan. Så blir det å trene med gutta etter hvert. Avslutter kvelden med litt Wii før det blir å legge seg. Jeg skal ta fly i 6 tiden i morgen tidlig,  så må tidlig i seng i kveld.

 

Skal forhåpentligvis få bestilt meg en ny flytur til min kjære i kveld. Blir 6 uker til jeg skl treffe han igjen. Det blir lengre nå enn hva det var denne gangen. Men, i mellom tiden skal jeg til London og en tur hjem til pappa.  Godt å ha slike hyggelige ting å se frem til også 🙂

Kommer masse bilder og oppdatering om noen dager.

Ønsker dere ellers en festlig og flott dag.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg