Dressed up and ready to take off. Sjekk ut den koppen!

Ja, dere ser rett. Pledd over vinduet. Ikke fått opp rullegardinen enda. Men det blir.

Ingen ting er som en kopp kaffe med navnet sitt på. Eller, ja. Litt feil kanskje, men kaffen smakte den.

 

Kaffe, kryssord, musikk, blad og hygge. Ingen ting var bedre enn dette.

Det er ofte koselig å reise med andre, men så utrolig godt det var å reise alene.

Var redd jeg skulle kjede meg, men er det noe jeg kan så er det å ikke kjede meg. Det er en god egenskap.

 

Så mitt tips til deg som skal reise langt og alene er: Musikk, fulladet mobil, lader om du skulle trenge det etter å spilt masse eller hørt på musikk, kryssord, bok, avis eller et blad.

Tiden flyr når man koser seg. Å det er viktig 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg