Har du også prøvd ut ulike varianter av proteinbarer? Nå skal jeg teste ut NOKA barene.

Jeg har vært borti Svebar, nutrilett og få ganger prøvd Noka.

Men, nå tenkte jeg å sette meg ekstra godt inn i en serie, så nå har jeg valgt NOKA DIETTEN.

De har mange ulike varianter innenfor mat og næring, men her ser dere ulike barene som finnes i denne serien.

 

Her ser dere 5 ulike varianter av barene. Det er sjokolade, eple og jordbær med litt crispy konsistens, mens de to siste er med banan og karamell smak. De to sist nevnte har litt mykere konsistens og smaker himmelsk. Jeg har smakt alle disse før, sett bort i fra choco crisp bar. Så dette blir nå en del av mitt kosthold fremover.

 

Ellers er det mye annet som også er i denne serien, men det kommer litt senere.
Gleder meg til å sette meg inn i dette å lage daglige mål når det kommer til kosten. Treningen er det ingen ting å si på.
Jeg trener 5-7 ganger i uken, så styrken er det ikke så mye å si på, men det er heller synligheten av muskler som skal frem nå. Samtidig skal jeg ta mål av kroppen og ta bilder at jeg kan se fremgangen.

 

Elsker å sette meg mål og det å konkurrere. Så når det er meg selv jeg konkurrer med, så vet jeg det blir tøffe tak. I såfall så er det målet mitt.
Det kreves faktisk mye i starten hvis man skal oppnå noe, uansett hva det egentlig dreier seg om. Skal man opp til eksamen, trene mere, bli flink til noe eller sette seg mål, så er det svært viktig å sette seg ned å planlegge og skrive ned ting at man har en oppskrift. Det finnes ingen snarveier til lavere fett % eller til å få toppkarakter på eksamen. Det å sette seg langsiktige mål og være 100% til stede er super viktig. Man skal heller ikke glemme å kose seg og nyte ting, men da må man finne ut når og hvordan dette skal gjøres.

 

I så fall er det slik jeg tenker.

 

I dag blir det en styrke og kondisjonsøkt på morgenen og litt fight til kvelds,

Ønsker dere alle en super flott dag.


Måtte legge ved et bilde fra i sommer. Det har jo blitt så kaldt ute. 😉

#Noka #Nokadietten 

-Randi Annette- 

 

 

8 kommentarer
    1. Akkurat startet på NOKAdietten, er på dag 3! 🙂 Eg syns banana og toffee bar smaker fantastisk! 🙂 Klarer ikke spise eple eller jordbær crisp bar, det ble altfor søte for min del, men den med mokka tror eg at eg kan venne meg til! 🙂

    2. Mom4Life: Hei 🙂 Så bra. Jeg er på min andre mnd med NOKAdietten. Jeg er helt enig med deg. Jeg syns den med banan og karamell er helt klart mine favoritter. Har du prøvd milkshakene? 🙂 Alle er skikkelig gode, å ikke minst mettende. La meg høre hvordan det går med deg fremover. Å gjerne spør om du vil jeg skal skrive om noe spesiellt ang NOKA 🙂

      Du kan også følge meg på denne siden, http://www.facebook.com/randiannette.blogg.no

      Lykke til 🙂

    3. Hei 🙂
      Eg syns ikke noe særlig om jordbær milkshaken, den er for mye “papp” smak på syns eg, i dag prøvde eg å tilsette jordbær og sukrin til slutt, men eg tror ikke alle jordbæra i verden kunne gjort den god :-p
      Har ikke smakt vanilje enda, men syns sjokolade og caramel er god! 🙂 Sjokoladen er klart best med en banan oppi… Blåbær er eg ikke helt sikker på hva eg syns om enda, men har kjøpt blåbær eg kan ha oppi for å se om det gjør den bedre! 🙂
      Kommer til å skrive mye om det på bloggen så er du må gjerne følge med om du vil! 🙂

    4. Mom4Life: Blander du ut med litt vann også? Da blir det bedre konsistens.Mine favoritter på milkshakene er vanilje, cappuccino og caramell. Er kjempe fornøyd jeg. 🙂
      Anbefaler vanilje 🙂

    5. Ja, eg blander i litt vann i alle sammen, men jordbær klarer eg ikke 🙂 Har ikke prøvd vanilje enda, tror eg skal prøve meg på den i morgen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg