Planlegging og kostholdsplan.

Nå har jeg endelig tid til å sette meg ned å tenke og finne ut hvordan min nye kostholdsplan skal se ut.

Så langt har jeg kommet frem til hvordan min plan ser ut dersom jeg trener før jobb, etter jobb, før og etter jobb og dager jeg ikke trener i det hele tatt. Som da sikkert er kun 1 eller maks 2 dager i uken. Med mindre jeg ikke er ute på farten og reiser da.

 

Så nå vet jeg hvordan den ser ut, så nå er det bare å finne ut hvor mye jeg skal spise de dagene jeg vet hvor mye jeg skal trene.


Bildet er fra julen i fjor, som dere ser.

 

Det er få muligheter til å sette seg ned å finne ut av dette, så søndager er dager der jeg kan gjøre unna husarbeid, slappe av og ikke stresse med noe som helst.

 

Planen min i dag er å trene jujitsu. Terpe litt på teknikker til jeg skal gradere med til brunt belte til jul. Men, jeg har klart vridd noe i ryggen. Lå veldig rart i går natt så det har strekt seg litt. Så jeg får kjenne litt på det. Bli kanskje bedre etter å ha varmet opp litt  tenker jeg.

 

Ellers ønkser jeg dere en flott søndag. Håper dere er friske og raske, uansett hva dere foretok dere i helgen 🙂

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg