Jada, det gikk helt greit. Ryggen er virkelig fucka!

Sliter nå med bekkenløsning. Helt jævlig. Det å føde ut en diger unge som sparker så sykt mye at hele fotsålen vises igjennom mangen. Kjente virkelig at hodet til ungen bare skurdde seg fast og ville ut. Jada. Jeg er sikker på at jeg kjente smerter av en fødsel. For fy søren hvor vont jeg hadde det. Våknet og det hele var en drøm (MARERITT). Heldigvis.

 

Så, jeg lå vell veldig rart å strakk noe i ryggen der jeg lå å drømte at jeg fødte. Så på trening i dag gikk det helt greit. Små ekkelt å utføre kast med bekkenløsning vet dere.
For  noe tull. Jaja, håper det gir seg snart.

 

FIkk uansett trent og øvd på teknikker. Håper jeg er bedre i ryggen til i morgen for da blir det en ny økt med jujitsu 🙂

 

 

Fortsatt god kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg