Nytt treningstøy og formbilder. Det blir det blir.

 

 

1 mnd siden

 

Så bilde i dag

Bare 1 mnd har gått å jeg ser svært mye forskjell selv. Jeg følte litt på meg i dag at jeg følte meg bedre trent og følte at jeg så forskjell. Så da tok jeg bilder og fant bildet fra kun 1 mnd siden. Å da kan jeg bare gjøre en ting, å det er å fortsette med det jeg har gjort å se fremover.

 

Kjenner dette gjorde meg glad.

 

Gleder meg til morgen trening allerede. Da blir det hard styrke. Har sett skikkelig frem til å trene styrke igjen. 

Ønsker dere fortsatt en fin kveld.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. treningoglykke: Tusen takk. Gøy å høre at andre ser det også. Ofte kan man kanskje lete og se etter noe som kanskje ikke er så forandret. Jeg synes det er utrolig gøy at jeg klarer alt dette selv 🙂 Hyggelig at du ga meg et smil på kvelden 🙂

    2. Drea K.: Ja, jeg ble litt sjokkert. Trodde ikke det var så mye forskjell 🙂
      Det gjelder å være forberedt på at det stagnerer inni mellom. Jeg vet selv at det bli en del julebord og julekos i mnd fremover 😉
      Hyggelige ord du kom med. Tusen takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg