Noka dietten. Positivt overrasket.

Jeg har nå brukt Noka dietten litt over en uke å har allerede fått mine favoritter.

Her er det spaghetti, grønnsaksgryte og taco gryte.

Den jeg trodde ikke skulle være min favoritt var grønnsaksgryten, men den vil jeg si var absolutt best. Jeg elsket den, rett og slett. Men, alle disse er absolutt å anbefale.

Jeg bruker å spise en slik og en Noka bar til lunsj hver dag. Det er så godt med noe som varmer nå som det har blitt så kaldt ute. Samtidig så får man litt variasjon i kosten også.

 

Har du prøvd Noka?

 

#Noka #Nokadietten #diett

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg