NOKA milkshake. En deilig og frisk frokost

Skikkelig luftig og deilig milkshake med smak av vanilje. Jeg synes det er så greit å kan lage en frokost som smaker så godt og som samtidig metter på bare få minutter. Det er bare å ha i 2,5 dl ekstra lett melk, 1dl vann og 3 skjeer med pulver. Shake it – shake it, å drikk. 

Ettersom jeg liker milkshake med konsistens som mere melk enn tjukk yoghurt, så heller jeg aldri mere enn 2,5 dl melk, men heller ekstra med vann. Heller litt for mye vann enn for lite. Grunnen til at jeg aldri har mere enn 2,5 dl melk er fordi jeg ikke vil tilsette mere kalorier enn jeg skal ha til det måltidet. Så da er det lettere å finne den riktige konsistensen med litt ekstra vann.

 

Et godt frokost måltid og et godt kvelds måltid. Å ikke minst, det blir lite oppvask 😉

 

Kjekt, ikke sant?

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg