LONDON, her kommer jeg. Se den flotte premien jeg vant.

5 stjernes hotell , sjekk ut hva jeg har vunnet.

Det er herlige soverom , flott hotell og beliggenhet. Ligger rett ved Piccadilly Road som også er gangavstand til både piccadilly Circus og Leicester Square. Å de har treningsrom. Det blir jeg å benytte meg av en av dagene  i så fall. Eller etter shopping og før middag kanskje også.
Jeg skal også se musikalen, < The Bodyguatd > på fredagskvelden, dra på frisør messe som er gedigen med stor G og spise 4 retters italiensk meny med dessert og  vin på lørdagskvelden.

Søndagen blir å slappe av og se litt i butikker. Kjøpe julegaver og kanskje trene litt før det blir 3,5 retters. Nesten 4 retters, men jeg tror jeg skal være fornøyd med 3,5 retters også 😉

 

Så jeg er redd Noka dietten blir satt på vent akkurat den helgen. Men, det får gå greit for denne gang. Skal nå trene og gå masse. 

London by. Det blir den syvende gangen jeg er der nå på 7 år. Ikke dårlig det? Bare for å nevne det, så skal jeg tilbake i januar. Helt greit, synes nå jeg.

 

Vært i London før? Kanskje du har sett musikal selv også?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg