Det er bare å smøre i å få håret til å skinne. For snart er det LONDON-TUR!

Håremess i London,å nå er jeg skinnende klar. Etterveksten ble tatt og jeg er klar.

 

Så nå er det akkurat som før. Det blir veldig gradvis og naturlig farge når jeg bare farger bunn og ikke gjør noe med lengdene. Jeg synes det er fint når det er naturlig. Ombre er jo veldig i tiden, å det finnes så mye rare og mindre pene hårfrisyrer med ombre. Alt for brå overgang. Så jeg lar det bare bli sånn naturlig.

 

Har ikke ordnet håret her da, men ser nå fargen.

 

 

#Hårfarge #Ombre #newcolor

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg