Shopping, god stemning og hyggelige omgivelser. London! !!!

Kjære lesere.  Dere har ikke godt av å vite hvor mye penger som er svidd av. Det er noe jeg bare må unngå å tenke på. Trøsten er at jeg nå sitter igjen med mye flotte opplevelser,  mye fine ting til meg selv og andre. Jeg har altså kun 2 julegaver igjen å handle.  Alt er i boks. Det er utrolig digg.

Nå ligger jeg stappa i senga etter å ha spist en bedre 3, 5 retters middag ute med hele 55 stykker. I går var vi 77 stykker på 4 retters middag.  Jeg har også vært så heldig å blitt godt kjent med flere flotte mennesker som jeg håper jeg fortsatt kan ha kontakt med etter denne flotte turen.

Venner får man aldri nok av 🙂

I natt skal jeg bare nyte det å være her å ikke minst nyte en bedre frokost før det blir hjemreise. Da kommer hverdagen tilbake for fullt igjen. 

Uansett så må dere sove godt å være frisk og opplagt til i morgen. Gleder meg til å vise dere noe av det jeg kjøpte 🙂

Natta 😀

#ladyinred #randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg