Hair extensions.

En spennende dag på messen. Mange rare folk og dyr, som jeg pleier å si. Mye er bra, noe er billig og dårlig.

Ser rosa ut i ansiktet og hvit på hendene. Ikke særlig bra. Men, extensions, det ble det på meg.


En perfekt farge som passer helt supert til mitt eget hår. Er ikke helt ferdig som dere ser på bildet. Måtte gjøre om litt på det han gjorde siden man så min egen lengde. Så det var bare å flytte litt på klipsene, så det ble perfekt.

 

Så mye lengdeforskjell er det. Så det er ikke så mye. Det er greit å ha litt mere fylde på håret og samtidig ha det blitt lengre hvis jeg føler for det.

 

#Hairextensions #Extensions #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg