MÅ bare vise dere hvordan jeg bodde da jeg var i London.

 

DEILIG! Badekar, stor seng, flatskjerm, blader, stort garderobeskap, digg frokost, god service. De åpnet dørene for meg å jeg levde som ei prinsesse. Det var en del kjendiser der som ble intervjuet og det har bodd mange kjente artister der tidligere også. Jeg kjenner igjen fjes, men navn er jeg dårlig på. Alltid like spennende å se når kjente folk blir tatt ekstremt vare på. Men, hadde vært greit å vist hvem de var også da 😉

Å som jeg koset meg på tur <3

 

 

#London

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg