MAXPULS, så utrolig gøy å være der.

Prøvde meg på MAXPULS på lade. Endelig. Skulle vært der for lenge siden. Var gøy å trene en annen plass med nye omgivelser, nye mennesker og ingen forventninger. Så får se om jeg vender nesen tilbake om ikke så alt for lenge.

Trente med min godeste søster-søster, Heidi. Vi skulle på en time med kettlebells, men så elsker jo jeg å slå og sparke, selvfølgelig. Så, da fikk jeg henne til å bli litt lengre. Det ble altså 2,5 time trening. Så utrolig gøy. Koset meg kjempe masse.

Å var dødssliten til tider, men det skal man være. Kjenner jeg er støl allerede, så jeg vet det blir værre. Å det er det som er så godt.

 

 

Ønsker dere alle en flott kveld videre. Kjenner jeg kommer til å sove som en stein i natt. Godt å legge seg sliten på en god måte. Synes nå jeg da.

 

Eller, hva synes du?

 

God kveld 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg