Noka-barene er også med på farten. Enkelt, godt og greit.

 

Ingen ting er så greit som å ha en noka-bar på lur. Små sulten, på farten eller sugen på noe søtt, da er en Noka-bar veldig kjekk å ha.
Jordbær, eple og sjokolade smak.  De er med på jobb som et mellom måltid, eller når jeg egentlig skulle ha spist. Dersom noe kommer i veien eller rett og slett hvis jeg av en eller annen grunn skulle bli litt sugen på noe godt. Heldigvis hender ikke det så ofte nå når jeg har kommet i rutine. Faktisk, så er alt med rutine utrolig greit. Skulle det komme noe i veien eller at jeg vet at det kan bli forsinkelser, da er det greit å ha en bar med seg. Greit å ha nøtter , frukt, bar eller lignende med seg.

 

Nå for tiden så har jeg vært litt ekstra treig opp av sengen å da har ikke alltid havregrøten blitt laget fordi jeg liker å slumre litt for mye, så da er det genialt å bare lage seg en shake.

Litt melk med litt vann og en god smak av sjokolade, jordbær, vanilje eller blåbær. Det er en kjapp frokost det 🙂

 

Bare husk å sette lokket skikkelig på. Det å få milkshake over pc, gulv, tv og kontroller, det er ikke å anbefale. Så vet dere det.

 

Ha en fortreffelig dag mine lesere.

 

Husk å pakke med den en #Noka bar nrå du er på farten.

 

#Noka, #nokabar #diett

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg