Noka-barene er pakket for ferie.

Nå har jeg en halv uke med ferie å det er super deilig. Jeg er for øyeblikket langt ute i havgapet å det pøser ned og det blåser. Å det er så godt å være inne å se og høre på at været herjer. Her går det i kaffe og Noka bar. Ekstra kos med noe kos til kaffen. Det sier seg selv. Snart skal jeg lage laks til middag til meg og min godeste pappa.

Så skal jeg få på meg treningsklær å gjøre noe treningsøvelser innedørs. Tenkte å vise dere hva jeg har gjort når jeg har laget en plan. Så får vi vente å se om jeg klarer å bli sliten. Tenkte å ta en joggetur, men når det regner og blåser så enormt, da holder jeg meg innendørs.

Følg meg gjerne på instagram, #Randiae

#Noka

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Kristine: Hei Kristine. Jeg har ikke fulgt med dette programmet, men har sett 2 eller tre episoder. Jeg synes det er hyggelig at du spør om jeg kan skrive et innlegg om hva jeg tenker om det, så det skal jeg gjøre 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg