Prosjekt perfekt.En leser tok kontakt, så her kommer mitt synspunkt om dette.

Først og fremst vil jeg si at det var hyggelig at en leser tok kontakt med meg å spurte om jeg kunne skrive et innlegg om hva jeg mente om dette programmet. Jeg synes det var svært hyggelig at en leser tok kontakt, så dette ville jeg selvfølgelig gjøre.

 

Først og fremst vil jeg si at programlederen i serien, <prosjekt perfekt> er super søt og veldig ærlig. Jeg beundrer henne det at hun har laget dette programmet som går så veldig inn på hennes private liv som helsen, livsstil, forhold og hennes hverdag. For ikke å snakke om da hun tok tarmskylling. Det synes jeg var sporty gjort av henne. Ida Fladen, som hun heter holdt på med dette prosjektet i 3 måneder og såvidt som jeg husket så spiste hun, eller drakk supermat. På hennes helsesjekk viste ikke supermaten så mye nytte for seg, men treningen hun gjorde ved siden av ga resultater.

 

Jeg selv kunne gjerne vært med på et program, så lenge jeg har sluppet unna med tarmskylling å det å spise alger. Så det at hun gjorde alt dette, er jeg imponert over.

Spesielt synes jeg dette med kroppsanalyse er svært interessant. Det kan være greit å vite om man har for mye fett rundt de viktigste organene. Det er noen som aldri legger på seg, men spiser likevel mye junkfood. De tenker sikkert ikke over dette siden de ser selv at de aldri legger på seg. Men, det de kanskje glemmer er at det legger seg fett som tetter igjen årer og at de mest sannsynlig har mangel på viktige vitaminer.

 

Det å bare leve på <supermat>, vet jeg ikke om jeg synes noe om. Jeg tror litt av alt er bra. Jeg spiser gjerne en lakris eller en sjokolade dersom jeg føler for det, men jeg vet at jeg klarer meg uten også. Men, poenget mitt er at jeg er ikke hysterisk. Jeg lever i nuet og jeg vet hvordan kroppen min reagerer på ulike ting jeg pakker i meg. Å jeg tåler å spise en sjokolade uten å føle eller se at jeg har lagt på meg. Hvor hysteriske skal man være? Jeg kjenner jeg blir litt ør i toppen av å ha folk rundt meg som er hysteriske. Jeg bruker selv noen NOKA måltider i løpet av en dag, men jeg spiser en god porsjon med frukt og middag i tillegg.

Min konklusjon til min leser som ville at jeg skulle skrive om mitt synspunkt på <prosjekt perfekt>, det er at jeg synes det er et bra program på den måten at Ida viser hvor tøft det kan være, at det går an å se flott ut uten å måtte spise alger og leve på dyre produkter som man må skaffe seg på helsekost.

Folk som har et mål må selvsagt være nøye, men ellers med oss som bare vil holde oss i form å holde oss friske, ja, tenk alt med måte. Lev i nuet mine lesere.

 


En dessert fra da jeg var i London

 

 http://tv.nrk.no/serie/prosjekt-perfekt/mynt17005113/sesong-1/episode-1     Lik til programmet.

#prosjektperfekt #Randiae #nrk #nrkserie    

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg