Kreativitet med hjemmelagd negledesign. Elsker å være kreativ.

Her valgte jeg meg ut en rød lakk som jeg lakkerte et mønster av lepper. Men, det var veldig vanskelig. Brukte en skrape for å ta vekk lakken, sett bort i fra lakken som dekte mønsteret. Så brukte stempel som jeg deretter stemplet på neglen. Så jeg ga opp etter mange ganger, så jeg prøvde meg på stjerner heller med hvit lakk. Det spiller jo ingen rolle hvilken farge eller motiv man tar, men jeg fikk det til etter mye om og men.

Ikke helt perfekt, men hvem er vell det?

 

Prøvde noe på ringefingeren også, men det ble ikke noe særlig. Jeg må nok øve meg på noen venner for å få til teknikken.

 

Det blir vell bra til slutt. Til jul kanskje;-)

 

 

#Nails #negler

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg