Takket være NOKA.

Med en gang klokken ringer er jeg klar for å ligge å taste litt på telefonen før jeg spretter opp av senga. Ikke nå lenger, for å si det sånn. Det blir tyngre og tyngre å komme seg opp. Slumringen er min store helt, men samtidig ikke. Blir jo så sen opp av sengen.


Bildet er tatt tidligere

 

Jeg bruker å spise havregrynsgrøt til frokost de dagene jeg ikke starter dagen med trening. Men, nå i det siste har jeg brukt NOKA sin mailkshae siden det tar 1 minuttt å lage og 3 minutt å drikke. Kort sagt, svært enkel og mettende frokost.

 

NOKA, jordærmilkshake

 

En god trøst til ei trøtt jente. Har bært litt på forkjølelse, slapphet og kvalme siste uken. Håper det blir bedre snart.
Uansett, en god start på dagen. Jeg ble mildt sagt utrolig positivt overraset da jeg faktisk innså at jeg ble mett av en shake. Det skulle ikke jeg tro som er vant med havregrynsgrøt som faktisk metter gangske godt. Så da vet dere det. Noka sin milkshake er super da den metter godt. Den bruker jeg oftest som frokost, men også inni mellom som kveldsmat. Kommer an på hvor mye jeg har trent og spist den dagen

Uansett må dere ha en fortreffelig fin dag 🙂

 

Håper ikke dere sliter med å komme dere opp av sengen. 

Mørketiden har jo såvidt begynt vet dere 🙂

 

 

#Noka #Nokajordbærmilkshake

 

4 kommentarer
    1. Evelynn Lone: Å svare er ja 🙂
      Den er kjempe god. Det er bare å fortsette å følge med. Skal teste ut flere måter å bruke denne på og samtidig prøve ut flere smaker.
      Selv må du også ha en kjempe fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg