Elkser å være forkjøla. NOT!

Forkjølelse er noe dritt. Rett og slett. Jeg knasker ibux, bruker nesespray, nyser og knasker drops. Må på jobb og må fungere. Hater å være syk.


Slappfisk

 

Ikke kan jeg trene heller. Jeg trente noe sist uke, men ble fort kvalm. Så da slo det skikkelig ut nå da. Perfekt mot helga nå jeg har fri og skal på besøk til Danmark. Love it. NOT.
Så da ble alt a det som lå på planen over hva vi skulle finne på i  …. (dass).

 

Men, det er heldigvis bare en forkjølelse. Det kunne alltids ha vært værre. Kjipt er det uansett.

 

En trøst er å ligge på sengekanten å synes synd i seg selv. Pleie seg selv med noe godt.

Følte meg som en liten kid der jeg lå å strakte meg etter oppskjært eple med kanel på. Å så på tv og lå i den gode dobbeldyna, helt for meg selv. Det var da ikke så ille i grunn 🙂

 

 

Har du holdt deg unna forjølelse? Håper du ikke har fått influensa. Det er i allefall noe jeg ikke ønsker å få. Det var ille nok å slite seg igjennom det i jula i fjor.

 

Ha en fortreffelig frisk fredag, å god helg til dere  fra meg 🙂


Bilde er fra hyttetur i september i år 😉 Crazy girl

 

 

-Randi Annette

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg