Hadde dere en flott Hallowween eller? Jeg ble bare skremt jeg.

Jeg ble ikke med på noe feiring av den grunn, men skremt det ble jeg. På vei hjem fra jobb gikk jeg fordi 4 unger som gikk å snakket om hviken brus de likte best. Hvor mange de ville ha. Det var millioner. Så søte de er tenkte jeg. helt til jeg skulle passere de små søte og til han ene snudde seg å så på meg. Fyttirakkern, jeg ble så skremt. Det søte uskyldige ansiktet var formet some t ekkelt monster. Jeg hylte inne i meg, å glad er jeg for det. Hadde sikkert pisset på seg disse barna om jeg satte i et hyl med det ansikte jeg kom til å vise dem. Haha.

 

Mindre skummelt var det å komme hjem. Der møtte jeg dette på trappen. Koselig, synes nå jeg 🙂

 


Ble du skremt eller var du med å kledde deg ut kanskje?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg