Trening frem mot gradering til brunt belte.

I dag trente jeg 1,5 time på det jeg skal kunne for å få den store drømmen oppfylt, nemlig å få brunt belte.

Det er ganske så akkurat 1 mnd igjen, så det er bare å stå på. Etter treningen der dro jeg å trente litt kondisjon og masse tung styrke. Jeg skal gjøre alt for å holde ut graderingen å gi 120% fra start til slutt. Da må man ha kondisjon og styrke, men det er helt klart teknikken som spiller størst rolle her. Men, det er motivasjon til å bli sterkere.

Uken her har jeg trent masse. Mandag og tirsdag var jeg slappfisk og små syk etter forkjølelse, men fra onsda ble det fullt kjør. Slik så denne uken ut.

Onsdag: Jujitsu og grapling. Torsdag, Styrke trening og litt kardio. Slag og spark trening. Fredag: Styrke og litt kardio. Lørdag: Styrketrening. Søndag: Jujitsu og styrke og kardio.

 

Meget fornøyd med min egen innsats. Skal ikke klage.

Ønsk meg lykke til med graderingen og kryss fingere og tær 🙂

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg