Dagens happening.

Dagen i dag blir startet med trening. Det er ikke mange andre måter å starte en god dag på, synes jeg. Med en god natt søvn, er jeg snart klart for å løfte litt vekter.

 

Jeg tenker å fokusere på hele kroppen siden jeg ikke trener styrke mere enn oftest 2 ganger i uken. Har jeg fått tid til å trent 4-5 ganger i uken har det vært enklere å ha fokus på kun rygg og mage for eksempel. Men, siden jeg ikke er der så ofte så må hele kroppen trenes når jeg først er der, synes jeg.
Ellers blir treningen min som jeg bruker mest tid på, bevegelighet, hurtighet, teknikk, kondisjon og en del styrke. Men alt dette i en kombinasjon. Kampsport handler for det meste om teknikk. Man kan være sterk, men det er teknikk som teller høyest her.

 

Så blir det etter hvert litt jobb før jeg får besøk av min kjære. Det blir kjempe koselig. Det har ikke gått mere enn 1,5 uke siden jeg så han sist, så det kjennes utrolig godt ut.

 

 

Å når det regner for den store gullmedaljen ute, kan man heller unne seg å kose seg inne med god mat og slappe av forran skjermen.

 

Men, først er det hard trening som gjelder. Resten kommer senere 🙂

 

Dersom du selv skal trene så ønsker jeg deg en knall god økt.  Ellers til dere andre, ha en flott dag dere også 🙂

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg