Treningsklær og boksehansker.

Veldig fornøyd med boksehanskene fra XXL. Det er 10 OZ, å det fungerer greit til den treningen jeg holder på med, Fargene finnes i rosa, blå og sort. Skulle selvfølgelig kjøpt de i rosa, men feiga ut. Det ble svart. De funker og de treffer. Å ikke minst beskytter knoklene mine. Da har man vell det man trenger de for?!

Ser det er mye merkeklær til flere hundre kroner på folk der ute. Jeg har selv kjøpt billige treningsklær for lenge siden som har holdt seg supert i mange år. Men, det er viktig å føle seg vell på trening. Om tightsen koster 299,- eller 1200,- har ikke den store betydningen på treningen, med mindre man føler at det gjør noe med seg selv.

 

Selv har jeg nå invistert i litt treningstøy, men de var på tilbud. Så da er det greit. For meg som trener så mye som jeg gjør så blir det dyrt dersom hvert plagg koster mere enn 500 kr. Sportsbh, tights og overdel.

Det er sykt digg med nye treningsklær. Dersom det er et merke som er kjent for å holde fassongen etter flere vask, så er det absolutt verdt det. Misforstå meg rett her.

 

Den følelsen å komme på trening med en knall rosa eller knall rød overdel. Det er magisk. Elsker det. Hele treningen bare blomstrer. Det er sant. Prøv å bytt ut den sorte overdelen i en rød eller blå. Jeg lover deg, det funker.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg