Den perfekte julebordsfrisyren får du her.

Julebord innebærer flotte festklær og gjerne litt ekstra glitter. Men, man må ikke glemme noe av det viktigste, nemlig håret. 

Krøller er alltid veldig pent. Det passer svært godt til fest, synes jeg da. Men, også til hverdags.

 

Selv skal jeg på julebord på lørdag, men vet ikke hva jeg skal ha på eller hvordan håret skal være. Det får jeg tenke på når det nærmer seg.
Det er greit at snøen har kommet så smått. Må jo minne litt om jul nå til helgen når jeg skal spise julemat. Rart å tenke på at det snart er jul. Men, det blir nok koselig.

 

 

Skal du på julebord selv i år kanskje?

 

 -Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg