IIIIIIk. Jeg sprekker snart.

Dette er nesten ille. Det er så nervepirrende. Kjøp av leilighet er virkelig noe som gir spenning i hverdagen. Ingen tvil om det. Jeg ofret treningen i går for å dra på visning. Ofte når man drar på visninger så er man alltid spent etter å ha sett leiligheten og drømt seg litt bort, men denne gang ei. Det var ikke noe med leiligheten som gjorde at jeg begynte å drømme meg bort. Å det var jo i grunn godt. På den siden at jeg slipper å tenke mere på det. Men, jeg har en i siktet men det er forferdelig usikkert enda hvordan det blir.

 

Tiden vil vise. Det er jo ikke noe stress, men det hadde jo vært ypperlig å fått seg noe eget. Det er jo noe alle og en hver ønsker. Eller?

 

 

Skikkelig stort hus. Det er godt å leve på den lille rosa skyen. Så vi får se. Det er ikke noe tvil om at året 2014 byr på masse flotte opplevelser.

 

Er du selv på boligjakt?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg