For en reise jeg har vært med på.

Det hele startet med at jeg fikk opp lysten til å se på kjøp av leilghet. Jeg fyllte 25 år og jeg følte at nå skal jeg eie noe selv. Få dager etter begynte jeg å se etter visninger. For tre dager siden fant jeg noe interessant. Å i går skulle jeg ta en av de største valgene i mitt liv. nemlig å signere på et kjøp av en leilighet.

 

Skikkelig nervøs og spent. Det var utrolig å kjenne på disse følelsene. Følelsene kjentes som en stor forelskelse og mestringsfølelse gange 10. Minst.

 

Jeg husker hvor redd og nervøs jeg var gangen her. Helt forferdelig. Men, nå er alt i boks. Splitter ny leilighet venter på meg, å jeg gleder meg. Det er helt utrolig, Alt dette har jeg klart selv og jeg er kjempe stolt.Hvem på min alder klarer å stå på egne bein å kjøpe en 3 roms leilighet? Jo, det er MEG det 😉

 

Følg  gjerne min facebooksidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no og like den du også 🙂

 

Lik dette innlegget dersom du unner meg den nye leiligheten.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg