Hver dag er en NOKA dag.

Hver dag er en NOKA dag. det består av 2-3 måltider med NOKA, Det kan være at jeg starter dagen med en NOKA milkshake og spiser en NOKA bar og en NOKA gryte med smak av grønnsaker eller spaghetti bolognese. Mettende og kjempe godt.
Å middagen er ofte stor siden jeg trener såpass mye. Den varierer jeg med, men spiser 2-3 NOKA måltider hver dag.

 


Å ikke minst så vil jeg bare si at det å unne seg ting som sjokolade, pepperkaker og slike ting, det må dere aldri slutte med. Tenk så kjedelig og ensformende livet blir da? Jeg tror slike ting går i hode på deg dersom man er for streng. Ingen blir tykk av en bit sjokolade. Å dersom du trodde at man blir tykk og mister muskler av å unne seg det, så må jeg desverre innrømme at det ikke har tatt mine muskler eller gjort meg tjukkere over rompa.  Jeg spiser alltid noe kos i løpet av uken. Å glad er jeg for det.

Jummy 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg