Sykdom og vitaminbombe. 4 om dagen.

Plutselig kom varmen i kroppen snikene og slappheten kjentes mere og mere. Baggen med treningsklær måtte være med hjem å jeg måtte legge meg straks under dynen. Slappfisk.

Jeg har i dag pakket i meg en eple og en banan. Søtsuget kom straks jeg syntes synd på meg selv fordi jeg følte meg skikkelig ille i kroppen, å da var det bare å skjære opp litt appelsin og skrelle en mandarin. Søtt og godt. Å ikke minst litt vitaminer som kanskje hjelper på formen  🙂 

Kun 9 dager til gradering, så jeg har ikke tid til å være syk nå!

 

Tvi-tvi. Frisk som en frisk i morgen.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg