A good feeling.

A good feeling, det er dagens ord. Jeg har endelig kommet hjem hos pappa. Det er snøstorm og kaldt ute, å inne er der duft av kongerøkelse å peisen gjør det godt og varmt inne. Med ski på tvn er det nok underholdning i heimen. Kaffekoppen varmer godt nå. Det er nesten litt julestemning i her. Kattepusen på knappe 3 mnd er skikkelig leken og hyper. Har såvidt tid til å sitte stille.

I og med at julen i år ikke skal feires hjemme, så skal jeg nyte hvert eneste sekund. Lutefisken vi spiste i går satte skikkelig julestemning i meg. Kjempe godt. Det er ikke mange dagene igjen til jul, å det er nesten skremmende. Synes ikke det er lenge siden jeg spiste julemat og julekaker. Har en stor lengsel etter julebakst nå kjenner jeg. Gleder meg allerede til å spise julebakst og nyte høytiden:-)

Mange skal feire julen på hytta eller i syden. Det å feire i syden høres litt merkelig ut for meg, men har ingen ting i mot å prøve det en gang. Desember neste år flytter jeg inn i min egen leilighet. Kanskje feiringen blir der neste år.

 

Hvor skal du feire julen i år? 🙂

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg