Desember og slafsevær. Jeeej.Not.

Vinterværet er kommet for fullt, men at det ble 20 grader forskjell på noen dager utgjør mye dritt føre, for å si det rett ut. Det var så flaks da jeg endelig kom meg ut for å kjøpe vintersko som tåler regn og slafs, for dagen etter var det håpløst. Nesten for godt til å være sant.

Det er fint med litt snø hvis det holder seg kaldt og ikke blir så varierte temperaturer. 

For er det noe som tar knekken på meg så er det snø, regn og våte føtter. Da er det gjort. Hurra for godt immunforsvar etter virus. Juhu 🙂

 

Synes tiden går så utrolig fort jeg, så snart går jeg vell i flotte sandaler igjen. Det er lov å håpe 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg