Nå kan jula bare komme. Nå er baksten i boks også.

Nå er det vasket rundt og alt av julegaver er ferdig. Å det meste er levert. Ikke verst.
I dag har jeg vært skikkelig produktiv. Jeg har vasket klær, skiftet på sengen, støvsuget, vasket gulv, handlet, vasket kopper og baket. Jeg lagde en passe stor deig at jeg kunne lage litt ekstra når jeg først satte i gang.

 

Litt mye? Det lå en deigklump på badet der den hadde hevet seg. Å ikke nok med det, men det lå en klatt i gangen også som hadde falt av etter jeg hadde løftet den til kjøkkenet. Det var ikke med måte. Det tytet ut igjennom vinduene. Neida, ikke helt sånn. 

Horn som jeg kan ha pålegg i. Litt annen frokost for helgene er jo ikke feil. Det går i Noka for det meste, så litt ekstra kos for helgen får bli hjemmmelagde horn. Elsker det.

Middagen i dag som jeg også skal fryse var innbakte horn. Det var ikke så ille, tvert i mot.

Horn med fyll med ost på toppen, uten ost på toppen og vanlige horn som er for å ha pålegg på.

Hornene inneholder sopp, ost, bogskinke og asparges..

Ingen julebakst i den forstand, men det har jeg ikke til til i år. Skal ikke være hjemme her heller uansett. Å så blir jeg bare sittende med alt selv, å det er i såfall ikke bra 😉

 

God søndag!

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg