En uke igjen til det er jul!

Jeg kan ikke tro at det er bare en uke igjen til jul. Da går veien til Sverige. Men først og fremst så gleder jeg meg til å se min kjære. Det er nesten en mnd siden sist så jeg skal ikke legge skjul på at det blir godt å se han igjen.

Det blir godt å leve seg inn i en god uke med masse god mat og avslappning. Nå har jeg ikke hatt energi til å trene så det blir godt å røre litt på seg igjen i kveld. Etter graderingen min så har jeg vært helt utmattet. Jeg har aldri tatt meg sånn ut før å aldri følt noe slikt flere dager etter på. Så treningen på matta i kveld ser jeg virkelig frem til. Nest siste trening med jujitsu før det blir juleferie. Så får jeg se om jeg får trent den siste økta med styrketrening før helgen en gang.

 

Etter å oppnådd gode resultater med trening og kosthold så tar jeg meg lov til å ha mindre fokus på dette nå i juletiden. Å det er det som er sunt i mine øyne.

 

 

Det er flott med motivasjon og flott å se fremgang. Ikke minst det å føle seg vell
med seg selv.
Sjokolade, det er det beste jeg vet! Å det er sunt med et variert kosthold sier de,
så hvorfor ikke ha et avslappetforhold til det da 🙂

 


 Noka har hjulpet meg mye på veien å det er jeg veldig glad for.

Ønsker dere alle en flott start på uken. Snart er det jul dere 🙂

 

#Randiae

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg