Jeg fikk sjokk og jeg skalv av redsel.

Jeg sto opp kl 07.00 i dag tidlig. Jeg var klar for å starte dagen men en god varm dusj. Jeg var trøtt og sto med øynene igjen og vasket håret. Slappet av og holdt sakte men sikkert med å våkne. Jeg står der og aner fred og ingen fare. Det er mye dugg på badet og i dusjen Jeg hører at noe lager en lyd, noen banket på dusjdøren min. Jeg slår opp øynene å jeg ser en skikkelse, noen som står å rett foran meg, men jeg ser ikke noe ansikt eller hva det er. Bare en kontur av at det er noe som står å ser på meg. Jeg setter i et nødskrik, å jeg hyler som jeg tror jeg aldri før har gjort. Jeg blir liv redd!!! Jeg skalv å var rett og slett vettskremt!!

Så er det en stemme som sier, ” ka e det fornåkka??” Det var min kjære som plutselig måtte opp en tur. Å som jeg skalv og så redd jeg var.

Se for deg selv, du står å dusjen, slapper av og hører en banke lyd å du åpner øynene dine. Noe står der men du ser ikke hva det er. Ja, det var som å være med i en skrekk film. Kjempe flaut, men så skummelt det var!

 

Det var en brå start på dagen. Noe sier meg at jeg ikke er vant med å ha flere i denne lille leiligheten. Skrekk og gru.

 

Dagens, sier jeg bare 😉

 

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Når jeg VET kjæresten min er i samme leilighet, så tror jeg ikke at jeg hadde blitt redd om det stod noen på badet altså! 😉 Fniiiiis.

    2. Drea K.: Han lå å sov å hadde ikke regnet med at han skulle stå der å stirre på meg kl 7 om morgenen 🙂 Så for meg så var det skremmende 🙂 Hørte han ikke heller. Men, komisk etterpå , det er det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg