Typisk min flaks!

Fikk et hyggelig besøk. Ikke den dagen jeg trodde, men faktisk to dager tidligere. Min kjære kom overraskende på jobb, men det som var kjipt var at han var forkjølet. Å hvem er smittet nå? Jo, det er meg det.

I fjor ble jeg syk 2.juledag, å hadde influensa i 3 uker. Nå er det meg igjen. Feber, forkjølet og utrolig slapp. Burde holdt sengen, men det har jeg ikke tid til. Det er ikke sjans i havet. Her må det knaskes paracet og halspastiller.
Har ikke det beste immunforsvaret heller etter virus for 2 år siden, men dette er så min flaks. Ikke nok med det, men det har kommet noen uhyggelige nyheter oppi alt også, men man må bare bite tennene sammen å se fremover. Søndagen skal nytes med å slappe av. Å pakke litt til jeg skal til Sverige.

Det er ikke mye som minner om jul. Det kommer sikkert ikke til å gå opp for meg før jeg sitter ved middagsbordet på julaften og ikke minst se de søte små barna som løper rundt og leker med de flotte gavene de har fått 🙂 Gleder meg.

 

Skal du følge tradisjoner i år eller skal du feire på en litt annen måte eller en annen plass enn hva du er vant til?
Jeg skal for første gang ikke feire med pappa, å for første gang med min kjæreste og familien hans. Å ikke minst i det store utland, Sverige.

 

Det blir spennende. Jeg tror mange kan føle seg dratt i hver sin ende, man skulle gjerne vært på to plasser og kanskje tre samtidig. Jeg tror det er viktig å tenke at man har flere år å gjøre sine vanlige tradisjoner på, så om man gjør noe annet så kan det være sunt på en måte, men det er klart at man kan føle at det er feil dersom man gjør noe som er helt ulikt enn hva man er vant med.

Lurer på hvor jeg feirer jul neste år, da har jeg jo en stor leilighet som er nyoppusset og klar. Gleder meg allerede til neste jul, men først må jeg nyte denne som kommer om noen dager 🙂

 

 

En hilsen til dere fra nissejenta fra i fjor 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg