Så nærme, men så langt i fra. Jeg holdt på å dø av latter.

Som tidligere nevnt så skulle jeg på en lang kjøretur til Sverige lille julaften. Å da må man ha litt mat tilgjengelig. Så Noka barene ble også med, men de klarte jeg å smelte da de lå i vesken min i bilen. Jeg skulle tulle litt med at jeg kunne åpnet vinduet og holde den i hånden slik at den ble litt kaldere. Så sa min bedre halvdel at jeg kunne bare feste den i vinduet ved å lukke vinduet. Det endte slik.

Jeg glapp da papiret på enden da den var for kort. Å vips så satt den fast. Jeg lo så jeg skrek. Jeg var jo så sulten. Å jeg var så nærme, men samtidig så langt i fra. For hver gang vi kjørte over en hump så var jeg sikker på at den skulle falle av.
Å i minus 8 grader så ble den fort kald. Men, med mye vind så var det nok mye kaldere enn minus 8 grader så jeg var ikke redd den var smeltet lengre da, men kanskje heller det å miste tennene når jeg skulle spise den. Mat ble det uansett til slutt.

 

Koselig med biltur synes jeg.

Håper du har hatt en fin julefeiring 🙂

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg