Julaften 2013 som jeg feiret i Hudiksvall.

Her kommer litt av min julefeiring 2013. Bedre sent enn aldri. Uansett, her kommer det.
Jeg skulle feire jul med blandt annet 3 små barn å det var utrolig koselig. Det var som om minnene fra da jeg selv var et barn dukket opp igjen. Det var fullt av gaver i alle mulige farger og fassonger. Å det var selvsagt mye gaver til de små barna. Det er lenge siden jeg har sett så mange gaver under et tre. Å ikke minst så fikk jeg oppleve at nissen kom på besøk. Det var skikkelig koselig. En svensk nisse med Ikea pose ga ut en gave til hver av oss. Da snakker vi svensk jul da.

Så utrolig gøy med så mange gaver. Jeg koset meg skikkelig. Uvant å ikke ferie med min egen familie, men jeg ser på de jeg feriet med som en familie også. Så lenge man er sammen med de man bryr seg om og er glade i, så er også det greit.

Men best av alt så fikk jeg feire med min kjæreste. Elsker han over alt og jeg gleder meg til han flytter tilbake til Norge med meg. 

 

Håper din jul ble minst like fin som min.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg