Sliten og lite energi.

Da satt jeg hjemme hos meg selv, å da helt alene. Er utrolig sliten etter å ha sovet fryktelig dårlig i natt. Å ikke nok med det, men har tatt farvell med ei jeg var veldig glad i som desverre forlot denne verden like før jul.

 

 Så det er i grunn godt å bare sitte her helt alene. Jeg trenger ikke å smile, snakke eller prøve å se lykkelig og glad ut. Jeg er super sliten og vil egentlig bare legge meg å sove. Litt tidlig kanskje siden klokken ikke er mere enn 19.00 nå. Men, det sier sitt om hvordan dagen har vært.

Nå gleder jeg meg til å treffe to av mine beste venner i morgen for en prat og litt hygge før det blir å rydde vekk julen og vaske rundt. her hjemme.
Så får jeg se om jeg kommer meg av gårde på trening på søndag. Få den gode følelsen igjen ved å kjenne at det brenner i musklene. Det er jo 3 uker siden sist, å det har vært i grunn godt.
Jeg har vell vært den som har spist mest sjokolade og julekaker der jeg har vært på besøk i julen. Alt for glad i julemat og kaker. Livsnyter, som jeg liker å kalle det.

Uansett så vil jeg ønske dere en fortsatt fin kveld og ikke minst en flott helg.

Nyt livet og lev i nuet. Det var mine ord for dagen.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg