Jeg har fått en oversikt over treningen min året 2013.

Jeg har fra januar 2013 ført opp antall treningsøkter jeg hadde i året 2013. Å jeg må vell si meg fornøyd med 185 treningsøkter. Det vil si at jeg har brukt over halvet året til å trene, å det er jeg fornøyd med. Det som har hemmet meg i å trene har vært skader og sykdom. Så jeg får håpe at året 2014 kan gi meg flere økter. Målet må vell være 200 økter. Det skal jeg få til.

 Mindre slapphet og snørrete nese. Da skal jeg være fornøyd da.

Nå er det sjokolade før middag. Jeg liker det nemlig i den rekkefølgen.

 

God helg.

-Randi Annette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg