Avreise til LONDON!!! Se hvordan jeg bodde.

Dagen jeg skulle til London var endelig her. Jeg hadde pakket og ordnet alt. Klokken ringte 03.45, å ikke nok med det, men jeg hadde knapt sovet.

Jeg måtte først til Bergen, å der ble frokosten tatt. Å etter litt var jeg vell frem i London å klar for å lære og for å bli inspirert.

Gøy med inspirasjon og nye teknikker vi skal bruke her hjemme. Så vil du ha en flott frisyre som er litt annet enn det vanlige, men samtidig tidløst og IN, kom til Headmasters.

Vi bodde i store leiligheter. 2 etasjer, mer som svitter. Første etasje var det store soverom og flere toalett og bad. Å nede var det ikke stort mindre.

Utrolig stort og flott. Var så stort at det nesten var mere hyggelig å være på soverommet og glassverandaen.

Utsikten var kjempe flott.

 

 

Crazy girl. Neida, bare utrolig fornøyd.

Klar for middag og litt vin. Deilig avsluttning på første arbeidsdag i London.

 

 

Lik og del dersom du har lyst til det 🙂

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg