Hva er vel bedre enn å vinne en stor premie i London?

Jeg og min salong har virkelig gjort det bra. Vi vant champagne og en stor premie til, men det kan jeg ikke røpe her på bloggen. Jeg må fortelle det på en litt annen måte enn det. Uansett er det gøy å få til det man jobber i mot.

For å lykkes i det man holder på med lønner det seg å sette seg mål. Det kan være et stort mål, men da er det igjen viktig å dele opp målet i mindre delmål. Da har man mere fokus på mindre ting av gangen så man enklere når målet fullt og helt. Det er greit å være engasjert og gå 110% inn i det man vil oppnå.

 

Liker du å sette deg store mål? Det er utrolig gøy, synes jeg.

 

-Randi Annette- 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg