Ville trene, hadde ikke treningstøy. Who cares?

Jeg har bodd på hotell tidligere der jeg har hatt muligheten til å trene, men det har aldri blitt prioritert. Grunnen har vært at det har vært lite søvn, mye reising og bare tett tidsklemme.

Så derfor lot jeg bagasjen slippe noe som kun kom til å ta plass og ikke bli brukt. Men, hvem ville trene? Jo, det var meg det. Å da ble det vanlig bh, pysjbukse og en singlett. Jeg fikk trent styrke i 30 minutter. Det var også hyggelig å trene med Ida. Hun holder til i Oslo der hun har samme jobb og stilling som meg. Hun er også en fighter,men det er innenfor Tae Kwondo.

 

Vi var snille med hverandre. Selv om vi tullet om å sloss litt, så var det vell greit å la det ligge 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg