Det kriblet i magen, endelig var dagen her <3

Som jeg har sett frem til den dagen her. Mandagen var her å jeg kunne endelig glede meg til å få trent med gjengen min igjen. Jeg snakker selvfølgelig om Jujitsu. Siden jeg var i London sist mandag ved oppstart, måtte jeg vente en uke til med å komme i gang med å trene jujitsu igjen. Å gøy var det. Godt å kjenne at man lever. En knyttneve her og en fot der, ja det var skikkelig gøy.

Ser så utrolig flott ut med tannbeskytter. Bildet her er fra i fjor på samme tid.
Føler jeg har kommet godt i gang igjen med kosten og treningen. Ser frem til en styrkeøkt i morgen kl 08.00. Da skal jeg starte med kardio før jeg avslutter med styrketrening. Jeg hater kardio, derfor bruker jeg heller tiden på styrketrening som er kjempe gøy.

 

Hva synes du er mest morsomt? Styrketrening eller kardio?

 

 

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg