Sydentur

Jeg teller ned til jeg skal ta en ferieuke til Lanzarote, men det ser ikke ut til at det blir det peneste været. Det er ganske kjipt, men samtidig så er det uansett godt å komme seg bort litt. Bare det å gjøre noe hyggelig og se en annen plass. Det blir helt greit det, tenker jeg.

Solen tar uansett hvor mye skyer det er på himmelen, så jeg skal nok være fornøyd med å slippe å gå med boblejakke, lue og skjerf. Men, best av alt så får jeg være med min kjære igjen <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg