Noka er kjekt å ha. Også dager man er lat.

 

Det er virkelig helt greit å være lat på en søndag etter et hyggelig nyttårsbord med jobben. Har laget med riskaker med peanøttsmør og en omelett med brokkolig og skinke. To måltid som jeg egentlig ikke hadde lyst på, men det var kun det jeg hadde av litt mat. Ellers var dagens høydepunt da jeg fant denne Noka baren i skapet mitt. En liten følelse av sjokolade og kos var midt i blinken i dag.

Er for lat til å gjøre noe som helst i dag. Får se hva det blir til. Slappe av og glane litt på tv blir det helt sikkert. Helmaks, spør du meg.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg