Hva skal man spise før trening dersom man skal starte dagen med trening?

To til tre ganger i uken står jeg opp i mellom 07.00-07.30 for å dra på trening. Jeg har opplevd så alt for ofte at jeg holder på å besvime og kaste opp på trening, å da spesielt fordi jeg tar meg ut fullstendig. Det som fungerer for mange er å ikke spise noe før trening. Jeg har prøvd ut mye forskjellig. Blandt annet proteinkaffe, havregrynsgrøt, musliblanding med kesam og bare en brødskive.

Men, det som fungerer for meg er NOKA milkshake og 2 stk riskaker med peanøttsmør.

 

Kjempe godt og det holder meg oppe uten at lagrene tømmes fullstendig.

NOKA milkshake med cappuccino smak, det blir jo en smak av kaffe også.

Hva fungerer for deg før trening så tidlig på morgenen?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg