SOMMERKROPPEN, JANUAR 2014!!!

Jada, sommeren kom litt brått på i år, å da skjønner dere at jeg ikke snakker om Norge, men syden. Reiser nemlig til Lanzarote med min kjære, å da må man være fit for summer <3

1 mnd med bare julekos og ingen trening måtte jeg ta igjen det jeg hadde lagt på hyllen for 2 uker siden. Det har skjedd mye på kort tid. Det er greit å ha fremgang. Skal ikke klage på det.

Desember 2013

Januar 2014.

 

Litt mere magemuskler i desember, men det får gå. Til den virkelige sommeren skal jeg være klar for sol. Uten tvil.

 

 

B-)

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg